فرماندار لنگرود: مراسمات وحدت آفرین مذهبی موجب سوء استفاده سیاسی نشود!

تابناک / فرماندار لنگرود با اشاره به برگزاری مراسم تجمع بزرگ عاشورایی در شب اربعین حسینی، گفت:باید دقت کنیم که مراسمات وحدت آفرین مذهبی موجب دو قطبی سازی و سوء استفاده سیاسی نشود.
کد خبر: ۳۲۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱ 12 November 2016
تابناک / فرماندار لنگرود با اشاره به برگزاری مراسم تجمع بزرگ عاشورایی در شب اربعین حسینی، گفت:باید دقت کنیم که مراسمات وحدت آفرین مذهبی موجب دو قطبی سازی و سوء استفاده سیاسی نشود.

سید رضا جوادپور اظهار کرد:خیلی ها برای عزادارای امام حسین(ع) جان و مال خود را دادند که این عزادارای باشکوه برگزار شود و ما باید از بعد درونی و عشقی به این کار نگاه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اجتماع باشکوه عاشورائیان در شب اربعین تمام محاسبات دشمنان را به هم می زند، افزود: اقامه عزای امام حسین(ع) و مهدویت دو موضوع مهم برای ما و دشمنان است که انتظار به ما امید، ذوق و آگاهی می دهد که در این مسیر تلاش کنیم.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه کمک ادارات و نهادها برای خدمات رسانی بهتر به زائران حسینی باید با میل و انگیزه پاک دینی همراه باشد، تصریح کرد: اجباری در این کار نیست و اینگونه به این مراسم نگاه کنند که هیئت بزرگی به عشق امام حسین(ع) برپا می شود و ما  صادقانه  و مخلصانه در این مسیر کمک کنیم.

وی گفت: سر تا سر دنیا در اربعین حسینی به عزادارای می پردازند و عظمت شکوه عزاداری امام حسین(ع) مردم شهرستان لنگرود نیز در شب اربعین چشم دشمنان را کور خواهد کرد.

جوادپور با بیان اینکه امام حسین(ع) به ما درس آزادگی و مردانگی داد، خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی ما از برکات خون سید الشهدا می باشد و ما باید وقایع و پیام عاشورا را شیوه مناسب و به دور از انحرافات و بدون تحریف برای نسل های جوان و نوجوان بیان کنیم.

فرماندار لنگرود گفت: امسال برای چهارمین سال متوالی این مراسم در شهرستان برگزار می شود که باید از تجربه های سال های گذشته در جهت برگزاری باشکوه  و احیای سنت های عزادارای استفاده شود.

 وی با تاکید بر اینکه اشعار استفاده شده توسط مداحان باید پر محتوا باشد، تصریح کرد: از مداحان خوش نام شهرستانی با وجهه دینی و مذهبی استفاده شود.

جوادپور با اشاره به رعایت نظم و انضباط و قانون در مراسم های شهرستانی، تاکید کرد: همه ما باید به دنبال عزتمندی نظام جمهوری اسلامی در سایه تبعیت از مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی دولت باشیم.
 
فرماندار لنگرود با بیان اینکه تجمع بزرگ عاشورائیان لنگرود در شب اربعین حسینی  در  میدان انقلاب اسلامی اصلی شهر برگزار می شود، خاطرنشان کرد:مساعدت و همکاری در مراسم های ملی و مذهبی در شهرستان موجب شده که انتظارات افزایش یابد و ما نیز باید دقت کنیم که مراسمات وحدت آفرین مذهبی موجب دو قطبی سازی و سوء استفاده سیاسی نشود.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عظیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
آقا مراسمات چه کلمه ای است از شما دیگه بعید به کار ببرید مثلا رسانه هستید
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار